Sunday, October 21, 2012

Buku

Saya bukanlah seorang yang begitu rajin baca buku terutamanya bila dah start kerja.  Mungkin kerana otak kian beku. Hehehehe. So, Baru-baru ini saya selongkar balik buku-buku yang saya ada kerana nak kemaskan ia balik. Kotak penyimpanan pun dah koyak-koyak.

Banyak buku saya ini, dah kene gigit tikus dan dimakan anai-anai. tapi belum sampai tahap yang teruk la. So sekarang ni nk kemas ia betul-betul, manalah tau nanti saya perlu membaca buku ini semua kembali or nk menambah ilmu di masa hadapan kan.,






Permata yang hilang pun ada.huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...