Wednesday, October 17, 2012

Hilang mood

Someone asked to do something and she suppose to handle it until done.  But he just past it and consider that everything settle.

This morning, when boss check it, not done lagi and the best part is, saya yang tidak ada kena mengena pun kena marah. tapi itu normal la. so saya kene handle and after contacted few who related to this matter.  It settle already.  Morale it "Follow up"

Hehehe,

Apa yang saya nak cakap sebenarnya, jika saya diberi tugas dan saya buat salah or gagal melaksanakannya, saya akan di marah sehingga kadang-kadang air mata menitis. tapi yang buat saya BENGANG juga, bila orang lain buat salah, orang tu enda kena marah, tapi saya jadi tempat untuk melepaskan kemarahan. tapi mungkin diri saya sudah begini, kadang-kadang malas nak pertahankan diri, saya terima je. Yang jadi masalahnya pulak, bila dah kene kes macam nie, mood hilang......

Mood hilang, segala yang dirancang untuk satu hari tu, semua akan pendingggggggggggggggggg lagiiiiiiiiiiiiiiiii.



next time la

No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...