Monday, January 31, 2011

Bayi yang tidak berdosa

Sebelum ini saya ada post entry bayi oh bayi yang merujuk kepada pembuangan dan pembunuhan bayi oleh kebanyakan muda mudi kita, dan kita faham mereka ini kebanyakkannya adalah mereka yang terlanjur.
Kalau dah terlanjur minta ampun ler dari Allah.  Dah ler buat dosa berzina, ditambah lagi dosa membunuh....korang rasa berapa berat dan besar dosa mereka ini kerana melakukan dosa dalam ketegori besar.

Berzina-Dosa besar
Membunuh-Dosa besar.

Orang yang berzina kerana nafsu mereka, mendapat keseronokan, pastu dapat tau mengandung,tak dapat digugurkan hinggalah bersalin...bayi kecil yang putih mulus, dibuang dengan niat agar bayi itu mati.....bukankah lebih kejam dari binatang.....Korang rasalah mereka ini diletakkan di Nereka tingkat mana?  Saya geram dan marah sangat bila ada kes pembunuhan bayi ni....lebih-lebih lagi kalau dapat lihat gambar macam dibawah nie....tidak tau geram ini lepas kat siapa...kalau tau emak bayi ni....sah-sah aku maki.


Thank to : rakan fb Azmi mahmud.

No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...