Tuesday, January 25, 2011

Nur Kasih (Tiz Zaqyah) dan Ustaz Amirul (Siti Saleha)

Mesti korang masih ingatkan dram Nur Kasih yang pernah ditayangkan di TV3 dulu, meletup-letup drama tue, saya memang ada tertinggal beberapa episod, tapi kira saya follow jugak ler drama tue. best, Bila tengok heroinnya berlakon, sejuk mata memandang, macam nak dijadikan calon istri, waraf,lemah lembut,cantik dan macam-macam lagi ler.  Tapi pastu tue heboh pulak gambar-gambar seksi heroin tue kat internet.  lemah semangat saya tengok.  dah nampak manis dah dalam drama tue......hish..........macam pic kat bawah nie.



Sekarang ini adalah lagi satu drama yang best jugak ler bagi saya, Ustaz Amirul ditayangkan di TV3 jugak.  Tengok heroinnya pun, perasaan macam tengok Tiz jadi Nur Amina dalam Nur Kasih. Sesuai jugak dijadikan calon isteri.  Siti Saleha namanya kan. Adik kepada Sam Bunkface.  Lawa jugak dia nie,lembut je tgk dia berlakon sebagai salah seorang heroin drama ni. korang tengok picture dia kat bawah nie, memang lain sangat berbanding dengan dlam drama. Tengok picture dia ni tak ler seksi sangat.....




Saya minat dua-dua orang pelakon ni...........


                          http://mysifu.net

Bawah ni gambar Nur Amina dan Munirah. Sapa ada gambar munirah, kongsi-kongsikan le ye.






No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...