Thursday, December 1, 2011

Jangan bersedih

Hari hari aku stress je.  Takut jugak, yalah, kan stress ni jgak satu penyakit dan boleh dikategorikan sebagai bahaya. Tapi saya try jugak mengurangkan tekanan ini. Salah satu perkara yang saya lakukan bagi mengurangkan tekanan ini adalah dengan membaca buku. Dan buku yang agak sesuai bagi diri saya untuk membentuk kembali kekuatan diri dari godaan dan rasa putus asa dengan nikmat Allah selama ini adalah buku JANGAN BERSEDIH TULISAN Dr. 'Aidh Bin 'Abdullah Al-Qarni.

Ni lah buku yang saya maksudkan, tapi ada buku yang bersaiz besar jugak nie...saya beli yang kecil and ada 3 parts. Ini part yang kedua,  Seronok baca coz ayat yang simple and pendek2 tapi maksud sampai ke dalam hati.... Kalau yang minat baca buku tue. memang sesuai buku ini.

No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...