Wednesday, October 10, 2012

Bila cinta menangis

Bila bercakap tentang cinta, hati berbunga-bunga dan mulut menjadi manis. aisemen.  Betulkah macam tue.
Cinta selalu dikatakan buta tapi bagaimana pula kalau cinta itu menangis?
Bagaimana cinta menangis?
Adalah cinta akan menangis apabila wujudnya cinta tiga segi. seorang gadis dan dua jejaki. entahlah.

Cinta akan menangis,  mungkinkah bila wujud persimpangan dalam hati dalam ingin menanam cinta pada dua hati yang berbeza?

Cinta itu apabila anda melepaskan seseorang yang anda cintai dari cinta anda kerana dengan melakukan perkara sedemikian, hidupnya akan bahagia dan lari dari duka. Benarkah begitu?

Dan, apabila cinta menangis, Apakah yang akan berlaku? akan lahirkan kebahagian atau setiap mereka yang terlibat akan merasai pedihnya. Saya pun tak tau sangat lah.

Kalau dah ramai yang mengatakan cinta itu buta, adakah mungkin untuk cinta itu akan menangis jugak? Aku berani katakan bahawa cinta itu buta kerana aku sendiri tidak pasti cinta ini  wujud di hati ini untuk insan yang aku sayangi kerana yang aku sedar, cinta ini hadirnya tidak tahu bila, 
Yang aku tahu, cinta ini berputik di hati untuknya tanpa aku ingat bila ia bermula. 
Yang aku tahu, cinta ini wujud di hati ini untuknya.
Aku tidak mempersoalkan bila ia bermula tapi akan aku patrikan ia di hati sampai bila-bila. 

당신을 사랑


hehehehe

next time ye

No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...