Sunday, August 10, 2014

Bisnes ni hanya untung sen2 je..

MEREKA KETAWA SINIS SAYA BUAT BIZ UNTUNG SEN2

its ok saya tak pernah ambil hati ye...
Mungkin mereka belum mendapat hidayah
Untuk melihat dr sudut penglihatan saya peluang ini
Melihat peluang hebat dari sudut yg berbeza...
Peluang yg laju2 mampu mengubah hidup mereka

Jika anda ada terbaca majalah forbes 2013
Orang paling terkaya di dunia adalah carlos slim helu
Beliau menjalankan biz telco sekitar mexico sahaja
Tetapi mengaut keuntungan berbillion dan secara
Rasminya mendahului income bill gates,warrent buffet n
Nama2 hebat lain yg merupakn antara yg trkaya didunia

Inilah antara alasan kenapa saya buat biz telco ini
Sbb tu saya selalu berpesan pada rangkaian biz saya
Jika u nampak biz ni susah maka susah lah ia..,
Jika u nampak untungnya ciput maka ciputlah ia
Jika u nampak biz ni lambat kaya maka lambat la u kaya
Coz u are what u think... salam sukses dr saya
*sesusah mana bisnes ni , percayalah bisnes ni adlah pling snang antra bisnes susah y pnh ada .

Hubungi saya:
Whatsapp: 0107987810
FB: Mohd Nizam Maulaha (alakanizam@hotmail.com)
Wechat: Zamja78

No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...