Wednesday, December 29, 2010

ANI OH ANI..........

Perhatian... .untuk sesiapa yang ingin mencari jodoh..... 

ini surat dari Ani... 
 
 

salam...
ani seganla. Dah la kita tak lawa. Biodata ani ada kat bawah.
 
Kalau betul ada kawan-kawan yg ikhlas nak berkenalan dengan ani, 
diorang kena terima ani seadanya tau. Maklumlah, ani ni orang bandar. 
Diorang pun kena faham dengan kerja iani. 
Ani ni peramugari, so selalu outstation. 
Ani tak kisah paras rupa, yang penting ikhlas dan SETIA. 
Ani tak suka womanizer dan lelaki hidung belang. 
Sapa2 yang minat ikhlas nak kawan ngan Ani, suruhla diorg add YM Ani yea….. 

Nama: Nursharifah Intan Zulaini Bt Zulyahya 

Nama Panggilan: ani

Umur: 23tahun 
  
Skin: Sowo Matang   
Kening: Lentik Sedikit   
Rambut: Hitam (xsuke kaler2 rambut)   
Alamat: Seksyen 17 Shah Alam, Selangor   
Pekerjaan: Peramugari   
Hobi: Shopping, Tengok Wayang, Clubbing   
Favorite Drink: Soya Campor Cincau, Cappucino   
Favorite Food: Seafood, Spaghetti, Pizza Hut, Budu 

Ema il: 
ani_cute@yahoo. com.my 
p/s: sebarang pertanyaan sila ema il saya.gmbr saya sertakan dibawah..



   









































 


kui...kui..kuiiii. ... 
aku pon terkene.... 
so xadilll lor kalo korank sume xkene gakkk... 
hakss,,haksss, hakkk,,,,


Kredit ku: Ct rosma.....bila baca email nie...stress sy hilang.hehehehe

No comments:

Post a Comment

Tinta usang: Styna Selatan

Tinta usang: Styna Selatan : Ku ingin bercerita tapi keindahannya alam ciptaanNya membuatkan aku terkelu lidah. ...