Sunday, January 2, 2011

Yang berhutang

Bagi mereka yang suka berhutang, 
elok amalkannya.     



Allahu Akbar

Saya tidak pernah menyangka-nyangka
 bahwa dengan meneruskan kalimat ini 
Ke rakan Dan saudara sekalian,Allah 
memberikan saya rezeki yang tidak disangka-sangka....       

Memang tidak sampai 12 jam setelah 
saya kirimkan pesan itu...Tapi limpahan Kurnia - Nya 
kepada saya sungguh diluar pemikiran saya...   

Subhanallah! Alhamdulillah....

Kirim kalimat ini ke 12 orang yang kamu 
anggap baik di dalam hidupmu Dan insya-Allah  

Kehidupanmu akan bertambah baik … 
Dan buktinya dalam 12 jam kamu harus 
Percaya akan keajaiban 
bulan ini. 



AL-QAYYUM, 

AL-MAJID,  

AL -WAJID,  

AL-WAHID , 

AL -AHAD, 

AL-SAMAD,  

AL-KADIR,  

AL-MALIK,  

AL-RAHMAN, 

AL-RAHIM
     


ALLAH SWT TIDAK PERNAH TIDAK 
DAPAT MENYEMPURNAKAN PESANNYA, 
KALA KAMU MENGHANTAR BERITA INI 
KEPADA 12 ORANG INSYAALLAH KAMU 
AKAN MENDAPATKAN BERITA BAIK ESOK  .

Saya tidak pasti adakah semua ini benar atau rekaan...tapi apa yang baik dalam post ini, kita amalkan ya.....Amin


No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...