Sunday, September 23, 2012

Mengandung dan alahan

Erm...Istri aku mengandung lagi. hehehe. aku gembira tapi pada masa yang sama aku pun turut risau. Almaklum lah yang istri aku ini ada cyct dan doktor telah beritahu agar jangan mengandung sehingga cyct ini dibuang.

Tapi dah ada rezeki dari Allah, takkan nak tolak, bukan kita tau anak ni mcm mana nanti. Mungkin lahirnya nanti akan membuatkan keluargaku bertambah bahagia dan mewah.

Tapi kali ini, alahan istri yang paling teruk, Dua orang puteri sebelum ini,istriku tidak begitu teruk alahannya. Istriku hilang selera makan dan sentiasa lapar, dan kalau dia dapat makanpun, mesti akan dimuntahkan balik. Berat badannya susut secara drastik dan ini menyebabkan dia terpaksa ke klinik setiap dua minggu. Penat tue,lagi-lagi terpaksa bawah anak2 yang tak reti nak dok diam.hehehehe.

Aku berdoa agar istriku akan hilang alahnya bersama masa apabila kandungannya kian besar. Tapi pada masa yang sama, aku juga tetap ingin mencari petua-petua lama untuk membantu dia melawan alahan ini.


Next time ye

No comments:

Post a Comment

Tinta usang: Styna Selatan

Tinta usang: Styna Selatan : Ku ingin bercerita tapi keindahannya alam ciptaanNya membuatkan aku terkelu lidah. ...