Friday, July 29, 2016

Tukar Like Jadi Pelanggan

Teruja tak baca tajuk artikel ni?

Saya dulu selalu dapat link ni, tapi saya abaikan, sebab ada sifat malas dan bagi saya, apa yang saya buat sudah cukup untuk mendapatkan pelanggan atau prospek.

Tapi dah bertahun saya buat, dapat seorang dua je yang ambil produk saya tawarkan.  So, setelah berfikir panjang, saya belanjakan RM40 untuk belajar teknik ini. Memang berbaloi. Tapi semua atas usaha dan kerajinan diri sendiri. Jangan lupa bertawakkal ya. moga anda berjaya.

Ya bestnya, akan sentiasa ada update/follow up dari empunya.so kita tak rasa terkial2 selepas beli produk ini.  Untuk belajar sesuatu, kita kadang-kadang terpaksa mengeluarkan kos...

KLIK KAT SINI

No comments:

Post a Comment

Jadikan diri kita menjadi lebih baik hari ke hari- (Part 1)

1.  Dekatkan diri dengan Allah Bagaiman kita ingin hidup bahagian dan tenang di alam yang penuh dengan ragam jahat dengan baik ini jika...